Fan med -.-

Jahopp,  denna dagen har sugit ganska hårt enligt mej .  När jag vaknade i morse mådde jag verkligen kasst... men jag sket i de och sprang runt som en galning och duschade och allt. skyndade mej till bussen, men missade den -.- ..  som jag och leffis pratade om ... de va vell ett tecken från gud lr nåt . eftersom när jag kom hem igen så märkte jag att jag hade feber -.-
så jag ringde och sjukanmälde mej och gick o la mej. de va ganska mysigt faktiskt.. ligga och halv sova och lyssna på regnet. :) , sov ungefär till halv ett och då gick jag upp och fixade ..
nu sitter jag här...har försökt fixa med blogg designen i typ två timmar. de tog ett bra tag innan jag fattade nåt. men tillslut så gick de och jag lyckades ändra lite färger och sånt :) yeaay go me :)  men nu orkar jag inte fixa mer idag..

ehm.. och ja. jag ska nog flytta från I-town... så just nu hatar jag mina föräldrar mer än allt annat.  för jag trivs faktiskt här :/ , jag minns att när vi skulle flytta hit så va jag helt hysterisk och jätte arg. för ville verkligen inte flytta från ryd då... jag strejkade på alla möjliga sätt. men inget funkade :/ , vet inte redigt vad de ska bevisa ? typ att mina föräldrar sktier fullständigt i vad jag tycker.. (Y) .... jag va inte hemma på ungefär två månader innan vi flyttade.. asså jo jag kom hem någongång ibland. men jag sov inte hemma en enda gång. jag va hemma någon timme sen stack jag igen... nu när jag tänker efter lixom hur lyckades jag ? ... jag bodde typ lite överallt. hemma hos sofie, issa, johan, syrran .... men när vi väl flyttade så blev de ju bra . i början kallade jag inte ens mitt hem för hemma. de hette ingelstad enligt mej. typ om jag skulle hem så skulle jag till ingelstad.. mitt hemnummer heter nog fortf ingelstad i min mobil. de va lixom inte mitt hem... men nu trivs jag verkligen här . och vill verkligen inte alls flytta :/ , och det värsta är att jag nog inte kan göra ett skit åt de...... 

aja . nu ska jag gå och äta -.-  
 
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Gud

Nej, du får inte flytta ;O

2008-08-04 @ 18:24:54
Postat av: Estelle

Det suger röv !

2008-08-04 @ 20:18:32
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: antonia

vart ska du flytta nu då? =/

2008-08-05 @ 19:13:26
URL: http://antoniafreij.blogg.se/
Postat av: Största broren

Du .. jag tror att jag har ganska stort inflytande i familjen och jag har försökt att prata med mamma, men nej det ska flyttas tillbaka till huset, fick faktiskt bra argument varför.

Men gör så här om du vill bo kvar i Ingelstad, faktiskt väldigt enkelt!! Fixa någon som köper huset i Ryd! :)

2008-08-05 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0