Helgen.

Fredag då vah.
Leffis fyllde år :) , o vi hade parti parti , allt blev hyfsat lyckat enligt mej ,. en sjukt trevlig kväll med glada människor ... de e ju så de ska va :)  , hahha kvällen slutade vell lite mindre lyckligt. men om man tänker efter.  de e så en lyckad kväll brukar sluta ? tror jag ... *funderar* .. hmm . men iaf. leffis e stor pojke nu . o snart jimmie med. :) fast de va lite dumt att vi hade parti för båda men att de kändes mer som att de va för leffis. men ja.. inte mkt att göra åt.  


Lördag / Söndag.
Vi skulle ha värsta parti idag . men nope. de blev inget av de. jag o sanni hade ju kunnat dricka själva men jag va inteett dugg parti . va vell mer sur -.- ... men aa. slutade med att de blev att dricka lite ändå. o leffis, simon o jät kom :) de gjorde mej massa glad :) , dom va här en stund . inte en anning om hur länge :o ,, men sen gick dom hem.. :( o jag gick o sov med ellen pellen ... jag hade tur o lyckades somna innan henne... men fan va tjejen snarkar.. så blev att stiga upp klockan tio idag ( söndag ) (Y) ..
så nu sitter jag här o kollar på scrubs. klockan är elva o jag mår kasst :( , jag vill åka te johan o stanna tills skolan börjar.. men nej . inga pengar -.- ge mej pengar till tåget någon söt människa ? :/

Pusss

         

Kommentarer
Postat av: Gud

Höhöh, många kul faktiskt :)

2008-08-17 @ 16:20:04
Postat av: Sara

jag fattar inte ? vadå många kul :s ?

2008-08-17 @ 18:24:18
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/
Postat av: Gud

Mycket roligt :)

2008-08-17 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0