nannana ^^

Som sagt en dålig dag...  men jag kanske ska få en kissebebis :) , och jag kommer inte ge upp i första taget med att försöka att inte flytta te ryd :) de ordnar kanske sig på något sätt :)

men iaf,, nu ikväll blev jag på lite bättre humör iaf :) , snackat med spec människor på msn som gjorde mej glad glad, spec en ;) hahha men de e min hemlis :)
och leffis jag litar på dej, okei ? :) <3 
något som också är väldigt skönt är att jag nog har jag nog planer för helgen med :) härligt härligt :D ,  som det ser ut just nu så blir de skåne :) yeayy .  så nej inget karloscar för mej :) inte för att jag bryr mej så mkt.. blir nog bättre i skåne så :)
imorgon ska jag till tandläkaren :| ussssss , jag hatar verkligen tandläkaren :/ , men slipper gå ensam iaf :) , sen efter de blir de nog en mys dag på stan :)
och nu ska jag kolla på ett till avsnitt av scrubs sen ska jag sova :) 

* märkte att ganska många har vatt inne på min blogg :) synd bara att ni suger på att kommentera .

Pusss <3 


Kommentarer
Postat av: Gud

Klart att du kan lita på mig :) <3

2008-08-05 @ 06:19:24
Postat av: Gud

I feel like I need to touch your kissebebis :)

2008-08-05 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0