Torsdag :)

Idag började skolan :)
gick sjukt bra . o jag va massa flummig o glad.. vi va bara i köket idag. så när jag kom hem hade jag sjukt ont i fötterna. jävla tofflor :o så de blev att kolla bdb o sätta fötterna i ett fotbad ^^ , super mysigt :D ,, sen tog jag bussen in te stan o drog hem te sofie :D sjukt trevligt hade vi . satt o drack öl o pratade sönder varann . knappt träffats på hela sommaren. så vi hade sjukt mkt att prata om :) sen va jag nära på att missa bussen hem -. så vi gick super snabbt te bussen o jag hann precis med den :D , mamma hade dödat mej om jag missat den ;) eftersom jag hade hennes busskort. annars hade jag stannat :/ , men ja.  vi ska nog leka imon igen :D
gah . e så glad över att vi typ fått kontakt igen :)
men jaa. imorgon e jag ledig , så de blir att sova länge :D så sköööönt ^^ helt perfekt start på skolan xD :)

men vi får se vad som händer nu i helgen. hoppas jag kan leka me nissarna på lörda iaf :) <3

sen längtar jag sjukt mkt te nästa helg :o hoppas verkligen att de blir av nu :)

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Sanni

vad ska hända nästa helg? ;o

2008-08-22 @ 07:10:20
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: Sara

jag skulle te skåne då . men nyligen fick jag veta att de inte blir av :/ , men ska nog te johan iaf :D

2008-08-24 @ 02:49:58
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0