helgen typ :)

hm ja :)  tänkte att jag får vell skriva lite om helgen :)
åkte till johan efter jobbet i fredas, trevlans ^^ ..  va ju ett tag sen vi träffdes. ´nästan en månad ? :o
hahah men iaf :) , i fredas bara slappde vi och tog de lugnt. kollade på batman o så . somnade tidigt ( = två tiden ) osv...:)
sen i lördas så lekte vi me vatn o krille, känns som vi bara åkte bil :s . men nejdå , vi va inne i stan på mölle ( ? ) o så åkte johan lite ruller , o så va vi o käkade o lite sånt najs :) , sen på kvällen skulle vatn o dom dra på nån lokal fest . så jag o johan åkte hem o va själva istä . vi fightades lite o sånt som vanligt typ , cepe barnet bet mej i armen så har ganska ont där nu . men inget märke. tur de snyggt o ha bitmärken lixom :s ...  men ja. sen i söndas så åkte jag hem.. o på kvällen så kollade jag på film me leffis o simon :) , Final destination 1 och 2 blev de  :)  lyckad helg faktiskt :)

men jaa. idag har lilla jag jobbat. de va super tråkigt :( innan har dom små och stora barnen varit tillsammans. men nu är de uppdelat som de brukar va. och jag råkade hamna på den avdelningen med dom små barnen . och de sög -.-  jag kännde inte dom. för dom flesta kom tillbaka till dagis idag. så då har inte jag träffat dom innan. lr okej. jag hade inte träffat en enda av dom barnen . så dom va tråkiga o små :/ , saknade faktiskt dom andra söta barnen jag brukar leka med :/ . men ska försöka va trollsländan imon ( stora barnen ) ,

nu ska jag kolla klart på mitt scrubs avsnitt sen ska jag äta lite , sen efter de så ska jag kolla på final destination 3 med leffis, simon o sanni :) <3

Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Gud

Det var kuligt båda gångerna :)

2008-08-11 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0