Första inlägget då vaah :o

Japps, nu har jag med skaffat mej en blogg :) ,  hade svårt att välja namn eftersom jag suger på sånt . men sen kom sandra med de smarta förslaget att ta samma som jag heter på bdb :) <3
Jag fattar inte så mkt hur man fixar med inställningar och sånt . dels för att de e svårt och för att jag inte är världens smartaste som nog ni alla vet ;) ...  men ska fixa de lite bättre sen när jag fattar xD, lr ska jag tvinga någon att hjälpa mej :)

men jaa . då antar jag att man ska skriva lite om sin dag.  
Idag har jag bara tatt de lugnt, finns ju inte så mkt att göra, dom flesta har ju annat för sej  :/ , men jag har iaf kollat på film och umgåtts med mamma :) , trevligt värre ... som nog ni flesta vet  så har min mamma och pappa vatt iväg typ hela sommaren . men nu är dom hemma igen. och ärligt ... så tycker jag att det är skönt ... :$  men shh ;) hahah xD

hela dennna veckan lär bli super seg.. eftersom alla typ har åkt iväg :/ , och jag jobbar. så jag får stanna i  I-town helt ensam :'/ tyck synd om mej okeei ? , :)  men nu kom lilla *host host* tiger och la sej framför skärmen så ser knappt vad jag skriver... så jag ska nog ta med mej tjockisen och gå och lägga mej :) ,

Puss och sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Ziimme

Nice ;P haha

2008-08-04 @ 00:20:36
Postat av: Gud

Jag har inte åkt iväg ;O

2008-08-04 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0