Fredag.

Lyckades försova mig imorse. uss... men jag stack faktiskt iväg ändå :o och jag hann och allt . Kom till skolan. så fick jag veta att vi bara skulle kolla på film. :@ så arg jag blev. dom tog inte närvaro eller något. så jävla onööööödiiiiigt. hmpf.
När vi slutat så drog jag till staden och träffade Leffis, Sanni, Jät, Jimmy, Tensu och Simon. så hängde vi på mcdonalds ett tag xD , sen drog jag, sanni, jimmy och jät och letade present åt jimmys 34 åriga kvinnliga kusin xD HAHHAHAHH xD , så kul.

Sen blev det att ta bussen.
Kom  till Tingsryd. Drog till Dacke och träffade Mysan. Myyyycket trevligt, längesen man träffade den sötisen ju :) självklart den första jag ser är hon den där äckelfjortisen som jag slog i sommras -.- uusss.. men hon vågade knappt kolla på mig xD , hihi.  Sen tog jag och mysan bussen och träffade Ph... fyyyfan va kul vi hade i bussen. roligaste bussresan på år för fan xD HAHAHHAH xD , shiiiit ... som jag flabbade. och självklart va turken där med. blöö. han som skulle slå mig och allt ?   hur gick de med det då. han kollade typ inte ens på mig. sån fjolla. eller han kanske skjuter mig sen istä. HAHHAH xD OMG !

Va nyss och handlade nåt rengörningsmedel till navelpiercingen :) , måste verkligen rengöra den och grejer nu. USSS !
och snart kommer bruder putrik och bonus broder pierre och gurret :D xD dom ska tydligen käka med oss. eftersom lille Robin fyller år :) ,

Sen får jag se vad som händer. är grymt festa sugen faktiskt :o

skriver kanske mer sen . :)

Pusssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0