Måndag

idag har varit världens segaste dag :o ,
stiga upp tidigt och åka te skolan. sen ingen direkt lektion. o så slutade vi vid tio. lr de blir typ halv tio :)
sen åkte jag hem .. va hemma själv hela dagen. super segt. så jag somnade. o när jag vaknade igen va jag sönder bombad på msn . o så hade jag ont i magen så jag höll på o dö .  -.- så de har vatt jätte synd om mej idag.

men jag e ändå glad för jag har fått tebaka min data nu :) så nu har jag en data för mej själv igen . otur att min andra data tog självmord i sommras så jag va tvungen o dela med mamma o pappa. -.-
men jag överlevde :)

Pooohh va jag har haft ryck idag. de började på stan.  när jag såg hon störriga -.-'  shiiit sånt ryck jag fick.  lixom vi säger såhär . hur kan man komma o säga att en tjej snattar som fan o att hennes pojkvän ska passa sej så hon inte snor av han o skit ? när man inte ens känner tjejen ? lixom vet inte ett skit om henne ? och o ja . den tjejen snattar så jävla mkt o snor av alla sina kompisar o allt.  men ja tydligen så visste denna cepe tjejen  vad hon andra heter o allt. fast att hon är äldre ? , hur normalt är de.  finns de någon som läser detta som bryr sej om vad dom som typ är två år yngre heter o skit ?. lixom vet exakt vilka dom är ? utan att man ens har snackat med dom lr något ?  så sjuuuuuukt. du äcklar mej . fyfan va du äcklar mej :@ o att du blänger på mej som fan med ? jag har inte gjort dej ett jävla skit ? jag har alltid vatt schysst o trevlig mot dej. men nej. detta e vad man får tebaka.  GAAAH ! .

sen blir jag mordhotad på msn ? av någon falsk jävel som hackat min kompis msn . jävliiiiigt moget -.-   gah . alla e så jävla duma i huvudet :s

och plus. minns du allt du sa te mej ? du lovade att du inte skulle såra henne o skit ? nu gör du exakt samma som du gjorde mot mej . fyfan va du äcklar mej . vafan har hänt me dej egentligen ? sen vet du att jag kommer dampa sönder på dej så du har blockat mej på msn o allt ? hahahah  tro mej vi kommer ses en dag o då jävlar . fuck you helt ärligt
.
nej uss. nu måste jag kolla på filmen jag laddade hem nyss innan jag blir förbannad igen.

Pussssss ♥


Kommentarer
Postat av: Estelle

Tjoooooheeej

2008-08-28 @ 19:58:21
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0