NANNANA Batman :)

Bio idag då , fifan va bra den va :o  :D  tack för en super kväll leffis :) inte haft såhär kul sen .. hmmm. vet inte..... :o inte skrattat så mkt på super länge iaf och jag behvöde verkligen detta så tack tack tack * 24823748091  <3
och den läskiga mannen som satt kvar helt ensam i bio salongen och såg besatt ut 00 fyfan , de slår allt xD
men okeii :) , hoppas du inte är rädd för mej nu :o ,, hehehhe så flum som jag va så 00
"Goddag, mitt namn är bengt göran, vad tyckte du om filmen ?"     *pratar in i en sked*
ehm och ja. när jag skrivit klart här så ska jag plocka upp stackars alfons ur väskan :) ,
 
men ja . jobbat idag med. barnen va hel skuma men några av dom va extra söta, jag och gustav kom fram till att alfons åberg är efterbliven :) och pippi äger allt :) . de blev ett litet tjabb mellan mej o noel. för han sa att lucky look va tuffast :o men nej nej nej . PIPPI FÖR FAN . :D ,

men ja, nu ska lilla jag hoppa i säng eftersom de blir en lång dag imorgon.
först jobba, sen åka te ryd. ph ska vi ses en stund ? , sen ska jag vidare till skåne :) , oh yeah !  så jag lär va helt död när jag kommer te johan . men jag kan räkna med att jag inte kommer att få sova nåt :o ,  ( kan misstolkas, men det är bara onödigt så gör inte de )  .. men jaaa. gott folk jag  kommer hem på söndag igen. om inte jag o johan får värsta anfallen o håller på att döda varandra lr nåt ;) men nejdå, de kommer nog gå bra :) , inte setts sen östersjö så xD 

smsa massa massa massa, och ni får gärna ringa med :) <3    ses på söndag sötnosar :)

Pussss  ♥

Kommentarer
Postat av: Gud

Jag hade också jättekuligt på bion :) <3

2008-08-08 @ 06:18:19
Postat av: Broren

Gud!? Hmm kanske lite väl höga tankar om dig själv!!

2008-08-09 @ 11:32:48
Postat av: Gud

Pöh, det är du som ha låga tankar om mig.

2008-08-09 @ 11:35:13
Postat av: Broren

Ja jag är 190cm lång till att börja med så.. jaa och dubbelt så gammal som du så.. jaa har körkort och fin bil så .. jaa



Tror inte jag behöver fortsätta!

2008-08-10 @ 14:09:57
Postat av: Gud

Jag är 190 cm lång, anser att du är patetisk som käftar med en artonåring när du själv är 36. Jag har inte körkort ännu, men en fin bil. Jaa.

Tror inte att jag behöver fortsätta!

2008-08-10 @ 18:00:24
Postat av: Simon

okej bra jobbat nisse, man ska itne käfta med gud ^^

2008-08-10 @ 18:04:06
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

orkaaaaaaa -.- fredrik har du inget bättre för dej än att gnälla på mina kompisar, lr aa min kompis ? -.-

2008-08-10 @ 23:22:43
URL: http://MisplacedTrust
Postat av: Broren

Förlåt Sara men jag kunde inte låta bli, så löjligt att kalla sig gud.. ja man skulle tom kunna kalla det barnsligt s

2008-08-11 @ 19:56:15
Postat av: Broren

och du fjant kalla mig inte patetisk!!!

2008-08-11 @ 20:28:21
Postat av: Gud

Barnsligt vet jag inte? Det beror väl helt och hållet vad man tror på. En del religioner anser att du är din egen Gud.

2008-08-11 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0