Onsdag :o

Hmm ja , denna dagen har varit den segaste på länge :o , bara åkt tåg o buss hela dagen . utan musik o allt :o.. de va plågsamt :o :o  men ja . jag har ju spenderat några dagar hos johan ^^ , trevlaaans .. förlåt alla nissar för att jag inte sa till innan jag åkte . men de blev bestämt så snabbt att jag typ inte hann ;) hahah xD men ja. imon börjar skolan igen . uss uss. men jag ska försöka att sköta de :)  , detta e typ sånt man säger varje termin man börjar.. men denna gången menar jag de ;) hahah ,
men imon kommer jag va vääärsta zombien. eftersom jag lyckades vända dygnet fel nu när jag va hos johan. väldigt lyckat. lixom igår sov jag till tjugo i tre när leffis ringde o väckte mej :o , härliiigt... o imon ska jag upp typ sex :o . jag kommer dö jue :o 
men jaaa...  har vell inget direkt att skriva ? :/   förutom att johan e dum :o inatt låg vi o kollade på film. så hade jag tydligen somnat. för jag vaknade med en fot i munnen ? myysiiigt. oh ja. o jag hatar fötter. och johan skrattade jätte mkt o sa att jag måste övervinna min rädsla mot fötter :o  ... kasnke inte rätt sätt ? lixom att ha dom i munnen :o

har nån en hamsterbur ? hahah xD jag vill ha en hamster  :o  :)

men jaaa. nu ska jag nog gå o soooova :D , lr okej. jag säger bara så nu , så kommer jag gå o lägga mej om typ en timme ändå. hah :D

*saknar dej issa . ilu <3

Pussss ♥


Kommentarer
Postat av: Beckybus

haha naw fot i munnen, men fötter e äckligt de håller ja me om :D:D:D men de ända som fattades denna helgen va att vi ikke junde träffas :( mahha

lycka ti i skolan min sköna ;) :D



ilu<3<3

2008-08-21 @ 00:11:17
Postat av: Sara

eller hur :o den pojken e knas :o , jaa. lite synd att vi inte kunde träffas sen ändå :/ , men vi ses snart ;) .

tack så mkt sötnos :)

<3

2008-08-21 @ 00:13:26
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/
Postat av: Beckybus

haha alla killar e knas xD oki ikke alla :) men en del av dem,^^

ska ikke du sova lilla sara :O annars kommer du ikke ti skolan imorron xD

i helgen ska ja festa me daaaj (: haha <3<3<3

2008-08-21 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0