Söndag. - helgen

Ja.. tänkte att jag skulle skriva lite om helgen :)

Fredag:
Jag va ledig. så jag sov läääänge o fyfan va skönt de va :D haha , men ja. sen skulle jag egentlgien leka med Sofie. men hon hörde inte av sej förenns sent. så de blev inget med de :/, så istä så va jag lite me Sanni, Leffis,Tensu o Simon :).. o så kom sannis mormis. så hon stack hem :/ , så vi kilade hem te simon o kollade på film ^^ .,

Lördag:
Leffis o Simon kom te mej :) , så kollade vi på Miss secret agent 8) , fifan va jag gilalr den filmen :), super bra. hah :D men lilla simon nördade sej lite på min msn istä o sen stack han hem o åt, så jag o leffis kollade på filmen själva. sen kom alla nissar hem te mej, för vi bestämde oss för att vi skulle dra te Jimmy o dricka :), han fyller 18 år idag  (söndag) (   grattis på han :)  ) , så vid tolvslaget så sjööng vi super vackert för honom o snapsade :) , haha :D  dock blev ju  vissa lite för fulla. men de e så de ska va. o så skulle vi dra hem sen på natten. vi gick in te ingelstad igen :o fifan . de tog tid.xD hahah , de slutade med att leffis o tensu hamnade hemma hos mej . :)
tack för en rolig kväll/natt med massa dans o skratt :)  - Sanni, Leffis, Jimmy, Tensu, Simon och Fredrik ( i nån timme ;) )

Söndag:
Blir väckt av att tensu ringer min mobil o frågar var jag är xD , sov i mammas o pappas säng. eftersom en viss leffis SNARKAR ! o sen så orkade jag inte sova helt trångt :) så jag gick in te dom o så satt/låg vi i min säng alla tre o pratade :) . sen kollade vi lite på miss secret agent (A) , sen åkte nissarna hem :) 
så nu sitter jag här trött o uttråkad. 

men nu ska jag gå och äta lite frukost  [14:20]  ^^

Pusssssss ♥


Kommentarer
Postat av: Simon

Fanv ad kul det var !:D:D:D

2008-08-24 @ 21:21:51
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/
Postat av: Gud

Jag snarkar inte :O

2008-08-28 @ 22:31:24
Postat av: Sara ^^

NEJ NEJ INTE ALLS LEFFIS ! du snarkar t om genom näsan :o hur lyckas man med de lixom :o hahahha men jag tycker om dej fast du snarkar :)

2008-08-29 @ 01:52:58
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0