Tisdag.

Vatt en helt okej dag på jobbet, fast att jag jobbade länge och allt....  va med dom stora barnen idag :) , åt bara mellanmål med dom små för att alla fröknarna där va på kurs utom en, så jag höll henne sällskap :) ,.. o sen idag insåg jag att fröknarna e heeeeel galna :o , och om jag får barn så ska dom lätt vara på detta dagiset. :) , lr okej. om vi säger att jag bor i norrland lr nåt då så kanske de blir lite svårt ;) men älvans förskola är verkligen bäst :D hahha x'D

men ja. efter jobbet så blev de att umgås med folket :) trevlaaans ^^  blev film som vanligt.  och jag va verkligen på cepe humör . så ni för ursäkta :o hel galen va jag ju 00,,,
leffis och jag kom iaf fram till att jag verkligen är mannlig. :( buhuhu  , ibland undrar jag om de blev nåt fel på mej när jag föddes ? för jag har alltid vatt pojkig av mej . lr okej jag hade en period när jag va liten som jag va besatt av rosa och sånt xD men annars va jag alltid en liten pojke -.-  lite läskiigt. kanske drf jag är sjukt ond och inte ett dugg jävla romantisk och aldrig visar känslor direkt ? , lr ibland kan jag visa att jag är arg ? det är vell de enda .. drf missuppfattar folkt oftast mej :'/
aja inte så mkt att göra åt . kommer iaf bättre överenns med pojkar :) , hahah  kan ju va bra :) dom flesta tjejerna e gay :)

men nu e jag trött o depp så ska snart sova.
 
*ni suger jävligt hårt på att kommentera -.-  hade ju vatt lite kul att se vilka som läser min blogg egentligen.

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jag läser

2008-08-12 @ 23:44:52
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Sanni

jag läser :) du är inte pojke du är saris :D <3

2008-08-13 @ 10:11:06
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag läser oxå! Och det är den där dumma storebroderns fel! ;)

2008-08-13 @ 10:21:52
URL: http://myntasworld.blogg.se/
Postat av: Gud

Jag har kommenterat alla inlägg wtf :P

Och jag är inte helt säker på att du är en pojke faktiskt :/

2008-08-13 @ 12:24:11
Postat av: Sara

tror inte man direkt kan svara på kommentarerna på något sätt . -.- men iaf. kul att ni läser :) och lite pojke är jag :)

2008-08-13 @ 22:22:00
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0