Torsdag natt. xD

Jaa. klockan är just nu 1.54 :) och jag sitter och msnar med johan och timmie . mkt trevligt ska ni veta ;) hahah :P nämeeen ... jag kanske borde sova snart . skola imon ju :P fast börjar kvart över tolv :) så de e ganska lugnt :P men just nu e jag gladiiiis . jag ska ju till skåne imorgon. och innan jag ska dit :D så ska jag träffa leffis och simon :) wohooooo , vi ska träffas när jag har rast :D tur för mej . för hade jag inte träffat dom så hade jag nog dött lite över helgen . synd bara att jag kasnke inte hinner träffa sanni :o får se hur de blir. men ja sen efter skolan hoppar jag direkt på tåget till malmö . mest troligt så kommer mina favoriter och hämtar mej vid tåget. sen ska vi dra på stan :) as najs :) en viss liten johan fyller ju år om exakt en vecka . så vi ska leta present te sötnosen :) hahah xD men ja. just nu ser helgen ut att bli kanon . men man vet aldrig ;) hoppas den blir bra iaf . :)

Sov gott alla nissar. fast nog ni flesta redan sover xD
Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Gud

Höhö :)

2008-08-29 @ 06:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0