Torsdag.

Sista dagen på jobbet idag. Skönt , men sorgligt. kommer sakna sötnosarna :'/  ... men iaf. jag fick väldigt bra omdöme. att jag har väldigt bra hand om barn o blablabla... så där ser du FREDRIK !  ............   men nu vill jag ha lön :)  hahah xD
och ja. efter jobbet så va jag hemma o tog de lugnt , sen drog jag te äckelsång o kollde på film hos leffis me folket ^^ ...
fett naajs. men en viss tråkig simon missade typ halva filmen eftersom han somnade -.-

Imorgon fyller Leffis 18 . grattis grattis på han :)




GAAH ! jag får serriösa allvarliga problem på dej -.-  lixom vafan :s , tydligen så ska du få göra precis vad du vill men inte jag ? för faaaaaaaaaaaan! dra åt helvete lr nåt . gaaah.. :@

nej . nu ska jag snart gå och sova. sen imorgon ska jag sova läääääänge :D så sköönt de kommer bli :) ,

och får inte glömma att nämna att min stackars söta snövit fortf är hes och mjauar som en målbrotts pojke 00

Pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Sanni

jag vill också ha lön! :) eheheh PARTY

2008-08-14 @ 23:55:25
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: Gud

Målbrottskise <3

Nu är jag stor kille :)

2008-08-15 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0