Tisdag ..

Tandläkaren idag då vah... de gick bra.  lite mindre bra är vell att jag ska få tandställning. de tycker vi inte om. fast okeii. bättre de nu och få fina tänder. än typ inte ha de och ha fula tänder ;)  jaja .jag får vell plågas -.-
mys dag på stan annars :) , hade väldigt trevligt faktiskt. tack sötnos för att du följde med och för en mys dag :)

men iaf... haft en jobbig dag idag med -.-  mitt humör är inte på topp direkt.
de enda positiva just nu är att jag och leffis ska se batman på torsda , yeaaaah :D

imon ska jag jobba, jobba, jobba, jobba och jobba -.-

aja . nu ska jag sluta klaga och kolla klart på scrubs sen sova .

och min snobb bror tycker jag ska ha lite mindre stavfel -.- .. så får vell se om jag lyckas me de. :)


*BIld på mina naglar som jag målade på stationen, det är jätte mkt utanför men tror inte man ser de på bilden ...  och nu la jag märke te att mina fingrar ser extra tjocka ut.  men de skiter jag i :)   tåget till malmö i bakgrunden 00 . hoppas verkligen att de blir att åka dit på freda...



Pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Öööö.. är det Sir Fredde som är din snobb bror? De e ju la han ja e sär i! ;)

2008-08-06 @ 21:48:16
URL: http://myntasworld.blogg.se/
Postat av: Sara

haha ja jennie fredrik e min snobbiga bror xD ,

2008-08-06 @ 22:56:11
URL: http://MisplacedTrust

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0