20 december.

Jag kan inte fatta att det redan är jul och allt :o , det är ju sjuuuuukt :o ,... uss va tiden går fort. snart e jag vell tant med :/

Kan ju berätta lite om dagen. fast först måste jag ju nämna att jag somnade vid 10 igårkväll :o TIO ! på en fredag :o hur sjukt är inte det  :s ..  uss uss 00 men så sooov jag som en stoooock. så ringde stina  vid ett. så pratade vi en stund. sen somnade jag om igen (A)  och sov tills 11 idag :D , massa skööönt..

Sen steg jag upp. käkade lite och började klä granen och grejer. jag bryukar tycka det är ganska kul, men det va inte så kul utan patrik :/ . Ingen man kunde bråka med om hur de skulle se ut och allt ... så allt blev som jag ville. det borde va bra egentligen. men det va sjukt tråkigt -.- så fixade jag med lite annat pynt i huset.

Sen kom syskonen :D , så har dom vatt här hela dagen = mycket skratt och prat :) .. och massa mat (A) HAHHA


Nu ska jag snart dra till Ph en sväng. Leka med honom och nån Ludde xD :P .


btw. jag tycker ni kommenterar sjukt dåligt :o ingen kommenterar jueee. men jag har läsare iaf (A) HAHAH xD


Saknar min tjåkis med :/

Pussssss ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Fortsätt såhär nu med att skriva :D

2008-12-28 @ 19:37:43
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0