23 december.

Eftersom det inte har hänt något spec kul i min "vardag" så tänkte jag att jag kan lägga in en lista med tio sanningar här. En lista som jag lagt in på bdb med, men där kan man ju inte va spec ärlig. Det finns ju många man inte vill ska läsa alla dom sanningarna.


1. Jag är jätte rädd för att bli lämnad ensam
2. Det känns som att jag har förlorat alla mina vänner.
3. När jag va liten så bodde jag på ett hotell
4. Jag hade ingen direkt bra barndom enligt mig själv.
5. Jag är så sjukt besviken på alla mina såkallade vänner. spec en som jag verkligen trodde jag va bra vän med och som jag kännt i typ 7 år.
6. Jag funderar ofta på om jag gjort fel val.
7. Sommaren i Ingelstad är en av dom bästa.
8. Jag hatar att bo här i Ryd.
9. Jag har typ inget liv längre. Det enda jag kan göra är att sitta vid datorn eller nåt.
10. I min familj så är det alltid jag som får skulden om någon tagit något utan att fråga eller något är försvunnet.



Som lite kul att jämföra tänkte jag att jag lägger in den som jag har på bdb med:


1. Jag är mörkrädd
2. Jag är bäst på att noja upp mig själv
3. Jag kan aldrig hålla tider
4. Jag gör alltid precis vad jag känner för. Spelar ingen roll om jag har planer för annat.
5. Om jag verkligen vill något så fixar jag det alltid.
6. Jag är beroende av Britney Spears - Womanizer
7. Jag vill pierca mig och fylla i mina tatueringar 8)
8. Jag satt och sa i en kvart förra helgen att jag hade söta fötter.
9. Jag saknar sommaren så sjukt mycket
10. Jag är helt enkelt bäst och ni vet om det.



Men ska gå ner nu mamma ropar. *suck*

Pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Vilken skillnad . :O xD

2008-12-28 @ 19:36:21
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0