23:12

Det blev att jag drog till tingsryd och träffade ph. så ringde vi Pierre. så hängde vi med han hem till han och min bruuder, men Putrik va sjuk så han sov under hela tiden vi va där ... så fick jag flipp och började städa hela köket :s , städade i två timmar (Y) hahah , sen tog jag och ph bussen hem så drog vi till sjölunden :P  så snackade jag med dom en stund och hämtade lite saker . ska mest troligt jobba den 11 januari med ;) det är niiiiice ,

sen har det vell inte hänt så mkt :p dampade på bdb . bögsida -.-'   
sen ringde syrran. så snackade vi i nån timme :) mycket treeevliiigt  xD

hon berättade lite skit med. palla att de går fucking cp ryckten om att jag skulle va tesammans med hennes ex :s . hallå dom har barn ihop och allt ?  folk e ju för fan helt jävla duma i huvet. hur fan kan man hitta på en sån sak och sprida ut . det är fan sjukt .

aja . jag vill sooooova. men är inte direkt trött. lr trött är jag. men kan inte sova -.-' jippie för attt jag har sömnproblem...

men nu pallar inte jag skriva mer ..

Pusssssss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0