Äckel Onsdag.

Uss vilken jobbig dag det har vatt.
Orkade inte gå upp först. men när mamma kom upp så hoppade jag upp.  Fixade till  mig. Kollade på klockan. En minut tills bussen gick. Men jag chansade och sprang mot busshållplatsen. Tur de va en gammal busschaufför som jag åkt med sen jag gick i femman xD . så han plockade upp mig . Så självklar blev jag jätte stressad och stog i säkert en minut och letade efter min plånbok som låg i min hyfsat tomma handväska ?  xD så lyckat. sen sov jag typ hela vägen. Vaknade och mådde illa. uss.....
På lektionen så tappade jag lusten till allt. Kände att jag ionte hade någon ork och jag mådde hel skumt. Så jag ringde pappa och åkte hem. kom hem ungefär vid tio... ni vet. långt hem -.- .. Kom hem och gick och la mig. sov till 15.40 :o , SHIIIIT . trodde de va natt när jag vaknade xD , hahah uss fyfan va jag är trött på detta mörker nu.


Efter det har jag inte gjort så mycket. Vatt och handlat med nisse. shiit sånt tempo vi hade dit. hem va lite värre. fick typ släpa han hem så trött va han xD , hahaha

och nu ska jag tvätta hela kvällen. usssssssssss.....   äckeldag.


Så tråkigt detta inlägget blev. uss på det med.

Föressten ,   Julbladers ? någon som är på ? :D

Pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0