hej hoppppp :D nu ska jag börja sköta mig :)

Nu har jag kommit fram till att jag ska börja blogga igen. det var ju ett tag sen. men ska ta tag i det så :D ,
Ja vi kan ju börja med dagen hittills.

Knappt sovit något alls inatt.  någon timme blev det bara,men jag pallrade mig upp och gick till skolan ändå. så mobilen ringde klockan fem. fast jag vaknade lite innan . men iaf, fixade mig och drog till skolan . pluggade på och  gjorde allt vad jag skulle. sen nu har vi precis slutat,  så jag ska ta bussen till tingsryd och va med ph i två timmar sen åker vi hem till lilla ryd.

När jag kommer hem ska jag försöka plugga lite, för har tydligen mer att göra med svenskan. uusssss. men mitt mål är att jag ska göra klart det nu innan fredag :) , så håll tummarna för mig. jag ska kämpa på som tusan .

Men ja. nu ska jag packa ihop och gå till bussen..
skriver kanske  mer sen ikväll ^^


Pusssssssssssssssssssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hejar på dig, och det vet du!

Och jag är säker på att du kommer klara av allt i skolan, om du bara försöker!

YOU GO GIRL! <3

2008-12-15 @ 16:14:42
URL: http://sandrafyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0