Tråk helg.

Detta har nog serriöst varit den tråkigaste helgen i mitt liv, eller iaf som jag kommer ihåg just nu. Så sjukt tråkigt :o
Fattar det inte :/ . Har inte gjort ett skit .
Somnade liksom vid tio i fredagskväll.
Igår så stack jag till Ph och kollade på svampbob med han och Ludde. Sen har jag inte gjort mer :s .

Är så sjukt arg på mamma med. Vill fira jul med Johan, men får inte för mamma och hon kunde inte ens säga varför. Det enda hon sa va : "därför" hela tiden -.- .
Johan frågade ju igår om inte jag kunde fira jul med dom. Visst det hade vatt kul. Men även sjukt pinsamt :$  HAHAHA xD  inte träffat så mycket av hans släkt jue och har bara träffats hans systrar lite. Den ena bor ju inte hemma och den andra flyttade utomlands när jag och Johan blev tillsammans första gången xD , men nu är hon hemma igen. Så har ju träffat henne lite. Men det har bara vatt sånt där "hej" HAHHA xD .
Fast det hade nog varit ganska trevligt och fira med dom och jag hade ju haft  Johan, så jag hade inte dött jue xD  men nej. det sket sig nu -,- uaaas ... aja . inte mkt att göra åt .

Nyår då ? USS !  har faktiskt ångest över det. Är bjuden på tre fester, sen är det ju det där med att välja rätt fest med  -.- hmpf.  Frågade Johan igår om han hade några planer, men han sa han inte hade det än. Får vell se hur det blir med detta. Kanske är med han ? Det märker vi ;) hahah :D

Aja.
Ska kolla klart på filmen nu . Kollar på Heartbreak hotell på fyran xD .

Saknar dig sjukt mycket älsklng :/ <3


Pusssssssssssssssssss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0