Lördag. 27 december redan 00

Uss va dålig jag har blivit på att blogga x'D

Men jaja :D  , berättar vell de senaste.

Har inte hänt något spec. fick  ingen kul julklapp . pengarna som jag fick e redan borta. godiset med. men epilatorn och de är ju inte pajj. men jag har tröttnat på det. men jaja...   -.-'

 
Börjar från i Torsdags :P , jag fick flipp och ville dricka. så ringde Ph och tvingade han och komma, slog även en pling till nikki. så kom dom :D , så började vi dricka. ph skötte musiken och va as tårkig xD , men nikki och jag drack som tuuuusan .  sen drog Ph hem vid typ ett så jag och 'Nikki satt och snackade som tusan :)..

Vid typ Tre på natten dök Johan och Matte upp :) , jag va super sur för att dom dröjde så mkt. sen va jag sviiin trött... 
men humöret kom tillbaka :D , Matte och Nikki typ däckade. så jag och johan låg och myste. och babblade resten av natten. :)
Johan va ju helt pigg så jag fick inte sova. Sen blev han trött men då va jag helt pigg och speedad så jag hoppade runt som en galning i hela sängen på alla. väckte Nikki och Matte osv.... xD

Sen försvann Nikki vid typ nio :P, hahah xD


Sen vid elva så drog vi till Vilshult . Matte och Johan skulle ju tatuera sig :) , blev dock bara Matte som gjorde det för Johan orkade inte. Vi blev där iaf hela dagen. Så jag lekte med Tor och Eddie hela dagen. Glodde på film, lekte med lego, pusslade osv.  + att jag pysslade om Johan emellanåt.
Efter det kilade vi till Olfström och käkade, sen sktjusade dom hem mig, sen pyste dom hem. :(  bara för att Matte skulle va med sin tjej typ -.-'    Ville dom skulle stanna och Johan ville med stanna :/ ,
men aja. Jag och Johan ska va sen efter nyår.




USSSS har ångest inför nyår ..... allt lär ju gå fel då. plus att jag inte har bestämt mig för var jag ska va -.-'

Plus att jag är fatttiiiig...  vill ha pengar.


Men idag blir det nog att jag och Stina drar till väckelsång ikväll på lan. träffar tensu och leffis och alla :) :)
sen imon drar vi nog till stan.



Saknar min älskling :'/  <3

Men nu orkar jag inte jiddra mer.

Pusssssssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Så kul :D

2008-12-28 @ 19:35:57
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0