onödigt inlägg.

sitter och funderar lite..jag börjar faktiskt tröttna på detta... att man ska vara så förvirrad och inte veta vad man vill eller något.
likadant med kärlek . nu ska inte ni läsare ta detta fel :o , men lixom .. okej . jag har några som gillar mej. men vill jag ha någon av dom ? jag vet inte ens vad jag vill eller hur jag känner eller något :/ jag orkar inte detta. så sjukt jobbigt.
kan man inte bara få gå och sova i några år :o eller att man bara hör en röst. den gillar du. så ska du göra.  eller nåt :o va skönt de hade vatt :o ...
och just nu känns det som att jag är bäst på att såra folk . typ som att jag sårar alla som bara kommer i närheten av mej 00 ... uaaaaaaaas ,   sen tror jag att jag ångrar igår.. lr jag gör de 00..  t jävel.

nej nu orkar jag inte skriva något mer :o detta blev ett sjukt onödigt blogg inlägg.

Pusssssssssss  ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Mig sårar du inte ! <3

2008-10-18 @ 20:25:13
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0