Tjohoooo ^^

Helluuuuu ,   jag är världens sämsta bloggerska . sådeså.

Va ju ett tag sen jag skrev något vettigt här :o , lr om jag ens gjort de någongång ? xD
men iaf.
Kan ju dokumentera lite vad som hänt den senaste tiden.
haft lång ledigt :D jag är ju alltid ledig på torsdagar. sen i fredas så skulle jag till tandläkaren så då blev de inte heller någon skola. efter tandläkaren så drog jag hem till broder putrik. va där helt själv = rota igenom exakt alla skåp och lådor efter något gott . diska ( eftersom jag är världens snällaste ) och sen soooooova.  :D sov nån timme. sen kom putrik hem. men va inte direkt så social eftersom han hade en kompis med sig. sen skyndade jag till bussen. sen hem till ryd.. uss så stressad jag va hemma . hade en halvtimme på mig att packa, duscha och äta. dock hann jag bara att tvätta håret och packa lite snabbt. sen små sprang jag till bussen.  tog bussen till olofström och gick och letade mat på willys. hittade inget gott. plus att jag typ inte kunde äta då heller för tandställningen, så de sög. slutade med att jag köpte kanelbullar och en cola. och gick till bussen.  väl framme i bromölla så hade dom typ bytt spår och massa krabb -.-  så va sjukt förvirrad . men de va vi alla ;) så de gick bra. kom fram till malmö . ringde upp johan kollade så han va hemma. sen blev de att ta bussen. kom hem till han. så satt han och matte och spelade  -.- sjuukt seg.  och jag kom på att jag glömt berätta att jag fått tandställning. men de gick bra ändå . matte upptäckte det när jag skrattade när vi va på väg ut. så han bah : HAR DU TANDSTÄLLNING ?  00  sen skrattade han som fan. och så tjatade johan super länge om att jag skulle visa den -.- men nej nej nej . ofta jag skulle göra det med mening lixom ? xD  självklart fick matte mig att skratta så johan fick se den ändå... men fick faktiskt inte höra något negativt bara lite skratt från matte ( dock berättade han att han själv har haft de innan vi träffades xD ). men jag trodde de skulle va värre. johan sa t om ." va fjantig du är. du kan ju inte hjälpa de själv".   :o    de blev jag vädligt chockad över ;) . det är ju ändå johan vi snackar om xD
men jaa. umgicks med dom sötnosarna hela helgen.
sen försvann matte.
och kvar blev jag och johan ;) . men det gjorde inte mig så mkt . hahah :D  de va helt okey ändå . va ganska arg på johan typ tre kvällar -.- men de gick vell bra..

kom hem idag, och nu e de en tråkig torsdakväll / natt . och har inga direkt planer för helgen .. jippiee detta suger. hade velat stanna hos johan längre. eftersom jag trivs där . trivs mer i hans rum än i mitt eget :s ?  lite illa.. men ja. va ju tvungen att åka hem eftersom jag måste till praktikplatsen imon. så illa att jag inte har tagit tag i de innan -.- .. ångrar de ganska mkt. känns lite som om att dom kommer tro att jag inte bryr mig när jag kommer imon.. men ja. inte mkt att göra åt.  fem veckors praktik som väntar nu då ja . är inte direkt så pepp. men får se hur de går.

sen e jag lite sur för att vår sista kväll blev = johan och jonte umgicks spelade biljard och jag satt och surade och kollade på tv och satt vid msn. sa knappt något till dom. jag va sur jue xD  men aja .  -.-

Lite bilder från min skåne resa :D xD





MATTEUS :






får gärna skriva en kommentar om ni ens orkade läsa allt ;)


Pussssssss  ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Mys pys allt :D

2008-10-31 @ 23:32:33
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Ja men eller hur!:)



Tänkte på en sak i ditt inlägg:

Du har aldrig tänkt att använda "styckeindelning"?

Dvs att du sätter ett enterslag emellanåt så de inte

blir en ända stor text av alltsammans. Blir jobbigt att läsa.



Mvh :)

2008-11-11 @ 16:57:49
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0