jeepp jepp , sara goes sjukling :o

fiiiifan va jag mår kasst :o jag e super förkyld och  har massa hosta :'/ ussss ,
men iaf . jag tänkte börja med att berätta om helgen :) och är ni inte intresserade av de så okei. hoppa över den delen ;)

Fredag :
sovmoooorgon . vaknade halv tio . satt o tjabbade med johan på msn xD men de e bara för att han va skit jobbig o ville jag skulle komma till han direkt. men nepp . skola först ;)
jag började fixa mej. sen kutade jag te bussen . ( som vanligt ) .  väl framme i stan så va jag tvungen att hänka jenni natta o emelie på stan xD . för dom skulle ta ut pengar. sen skyndade vi oss till svenskan .
svenskan va super seg. och jag försökte leka smart xD försökte svara på allt hon frågade . och alla som känner mej bra vet att jag inte är den smartaste ;) hahah xD
men jaa.. sen på rasten/ efter skolan träffade jag leffis o simon . trevlaaans. förutom att dom rå mobbade mej o sa att jag skulle bli en man och att jag redan fått skägg o sånt -.- . tack pojkar. ni e ju för söta (Y) ...
efter jag lämnat dom så traskade jag ner te stationen . självklart så va tåget fullbokat. -.- sån panik jag fick . men jag gick te sj boknings disken istä . och så klämmde damen i disken in mej på tåget ändå ;) ,.. på tåget så fick jag lite panik på johan för att han inte svarade mej . men han ringde upp mej tillslut. och sa att han skulle möta upp mej på centralen :D yeayy . väl framme på centralen så träffade jag issa :) , trevlaaaans. sen kom söt johan gåendes :P hahah , så vi tog bussen in till stan :) och så gick vi till big apple . :D johan är precis som jag. kan aldrig bestämma sej . han kollade på samma saker typ tusen ggr och de kändes som vi gick där i affären i tre timmar lr nåt -.- .. men tillslut så bestämde han sej . de blev ett par vita jamaica byxor och en vit tröja med typ sömmar över hela ? svårt o förklara. men den va skit snygg iaf :)
efter de så tog vi bussen hem till han och slappade resten av kvällen . as nice :)

lördag :
vaknade ungefär vid tre på eftermiddagen . och fifan va dåligt jag mådde :o , resten av dagen bestod av : magont, hosta, ont i halsen , förkylning och kräkningar . karma för fan :o . och det är bara simons fel. grr.
men ja. jag va hos johan till ungefär sextiden . sen åkte jag vidare till emostaden. väl framme där så käkade vi keeeebaaab i bröd. fast jag beställde :  en kebab pizza. en cola och ett glas vatten . istä fick jag : kebab i bröd, en cola light, och en loka ? jag tror han va lite trög lr nåt ? men skitsamma orkade inte klaga. han fattade knappt va jag sa jue och de va as gott  , så gjorde inte så  mkt  :D hahah
sen blev det att slappa och prata resten av kvällen :) , mysiigt . somnade ganska tidigt.  fast hade as svårt för att sova . vaknade , somnade , vaknade, somnade typ en miljon ggr -.-

söndag:
hände inget direkt.  åkte hem osv... min mamma har inskaffat en hund.  nisse.  hahah xD han e faktiskt värsa sötnosen , fast världens tjockaste typ xD HAHAHHA xD  men ja. han e jätte lydig och allt. och min mamma ska banta han xD

de va vell helgens händelser . ganska lugn helg faktiskt . :)

men ja. idag blev det att stanna hemma från skolan . knappt sovit något inatt. uss :/ sen mådde jag ganska kasst i morse .
sofie skulle egentligen komma nu på eftermiddan , men fick nyss ett sms om att hon va tvungen att åka te ronneby och hämta sin bärbara :/ , så får se vad jag hittar på . blir vell att kolla på film lr nåt. sen ska jag försöka pallra mej upp till skolan imon . får se hur jag mår helt enkelt.

men ska sluta skriva nu . jag tycker ni alla är skit kassa på att kommentera :o lixom ni är ändå ganska många som läser ? men jag får aldrig kommentarer ?  . ni suger helt enkelt  -.-'


Pusssssssssss  ♥

Kommentarer
Postat av: Estelle

Komentera min =)



haha du med dina spyor ;)

2008-09-01 @ 20:31:28
URL: http://estexx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommenterar nästan alltid omg :O

Och nisse var en gullig liten knubbis :) Och du har en sexig röst när du är sjuk ;D

2008-09-03 @ 20:09:54
Postat av: issy

e de sånna byxor som ja vill ha 00? som... matte köpte/skulle köpa ? :p till mig ?

2008-09-04 @ 14:38:31
URL: http://blabllba du vet min
Postat av: Sara ^^

YEAAS :D precis såna :) sjukt snygga är dom :D

2008-09-04 @ 22:29:35
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0