oh lala ^^

va några dagar sen jag skrev här nu :o
men jaaa :)  har vatt hos tandläkaren idag :'/ inget vi gillar. de gick vell bra . men jag har ont :(
orkar inte åka in te skolan heller . inte alls bra att jag missar denna onsdagen med :/ , men ja inte så mkt att göra åt. sitter o smsar med sandra just nu . och det fick mej att fundera på förhållanden :o ,

ska jag va ärlig. så saknar jag att ha ett förhållande :o har ju trots allt vatt singel nu ett tag. och nej de har inte vatt för att jag inte har fått någon pojke lr nåt.  utan för att jag va så jävla trött på pojkar :o så ville inte ha förhållande.
och när man tänker på förhållande så blir det automatiskt att man tänker på sitt ex. de förstår nog ni flesta med.
så ja. tankarna går till johan. saknar faktiskt honom . fast vi haft ett helvete rent ut sagt. men vi har ju haft bra stunder med.
tycker vi får ta o ses snart johan . känns som de va evigheter sen :o , fast om jag tänker efter så va de exakt.. hmmm...  11 dagar sen :o .. oj . hehe de va inte så längesen xD men de känns som de okei :o . fast om jag tänker efter så vill jag nog inte träffa dej ändå :s , inte efter helgens händelser. kommer knappt kunna kolla på dej . men what ever. saknar dej iaf.

kan ju sammanfatta helgen lite kort.
freda :  äckelsång :) , pojkarna lanade . så jag o sanni åkte dit . sen åkte hon hem o jag blev kvar ensam :P hahah jag kunde ju åkt hem jag med. men pallade inte :) . o de va ju ändå trevligt me er pojkar :) haha :D
lörda: åkte till ryd. sen vidare till ronneby med stina :D , sktjusen krabbade lite dit. så åkte med emil till tingsryd o där väntade sofie och peter på oss :D .. väl i ronneby satte vi oss på en trappa och hade sjukt trevligt. massa prat o dricka :)
sen drog vi vidare till andreas och piercade oss i navlen :D ihh ^^  sen drog vi vidare ännu en gång till emma pemma :D hon har en väldigt mysig lägenhet faktiskt :)
sen åkte vi hem :D , sen drog jag ut me ph o pierre och så slutade det med att jag sov hos ph :) <3
sönda : slappt.

nu orkar jag inte skriva mer :o måste gå och äta nåt innan jag dör typ .

ungefär 18 dagar kvar. :'/

Pusssssssss  ♥

Kommentarer
Postat av: Sanni

18 dagar kvar till vad? :o

2008-09-11 @ 22:31:09
URL: http://pfauz.blogg.se/
Postat av: Sara ^^

tills jag flyttar.

2008-09-13 @ 16:02:31
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/
Postat av: Estelle

Ohh ja . :P

Nej uss och fy .

Glöm inte kudde

2008-09-13 @ 18:31:06
URL: http://estexx.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0