As niiiiice :D

Hej alliiihopaaa.
Denna helgen har vatt över nice:D .
Fredagen började dock dåligt. Först försov jag mig till 8 wohoo och eftersom jag bor i äckelryd så går nästa buss till stan 15.15 (Y)  lyckat . nat . men ja. Efter det så bara sabbades alla mina planer. Fick bara lust att ge upp allt. Men sen på kvällen så kom lilla Viktor och räddade min och Stinas kväll. Han betalade bensinen så att Kennie kom och hämtade oss.. poooh. så vi kom dit. började dricka och hade super trevligt :D , jag iaf... Dock så blev de ett bråk med en viss person.  Men det blev bra sen.  Jag forts att ha kul. Jag, Stina och Kennie ägde ju vårt drickaspel som Kennie kom på x'D HAHAH :D  men shit så kul det va :D . Plus att vi kom hem på natten med. Tack till Jimmy och Coffe som vände och körde tillbaka super långt bara för att köra hem oss :) <3 . Va hemma ungefär tretiden. Sen tog jag en promenad med Kantarell. :D .  Som ett plus på kvällen så skrev Nickis till mig på msn innan vi åkte till Viktor. Så chockad jag blev, men helt överlycklig. Typ inte prata på ett år ju. Så berättade hon vad som hänt. varför hon inte hört av sig osv .. Gah . cp pojkar de finns -.-' Men det gjorde så jag va sjukt pepp och glad hela kvällen. :D WOHO ! 

Lördagen började med att jag vaknade och mådde super kasst. usss. men tog det lugnt hela dagen vilade och hade mig sen tog jag en promeenad Med Becca och Kantarell :) . Efter det så fixade jag mig lite grann och så drog jag och Stina hem till Nickis :D ihh så kuligt ^^ Sen kom Robin och David / Danne ? ( jag och namn funkar inte så bra ihop ). Så vi hade sjukt trevligt. Drack lite cider, snackade massa och spelade gh :D . Redigt härlig softkväll  :D Men sen begav jag mig hem eftersom jag hade så sjukt ont i magen. Tog en till promenix mitt i natten med Kantarell och käkade sallad 8') Just det. Fullt påklädda med vantar och grejer bärde vi med oss en plastskål med pastasallad som vi mumsade på :)

Söndag:  Tog de soft hela dagen, städade och hade mig. Tog en promenad med Stina i en timme med mammas stavar :o . Guuuuud sån träningsvärk jag har i armarna nu xD hahah :D men de känns bra :D .

Skola imon igen *suck* aja. Bestämt mig för att jag ska försöka skärpa mig och sköta skolan mer. Får se hur det går . Håll tummarna för mig iaf :)


Saknar Johan grymt mycket iaf :/ Tycker han kan ta och höra av sig så jag vet att han lever åtminstonde *suck*  .

Aja, nu ska jag försöka sova.

Btw. Vem är anonym som kommenterade "Jullovet" :D ?

Pussssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Estexx^

Kantarell är populär ;)

2009-01-19 @ 16:55:16
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0