Fan med :/

Jag orkar inte med detta. serriöst.
Inatt så saknade du mig så jävla mkt osv... och vi bestämde att vi skulle va nu i veckan . men nej. nu ska vi helt plötsligt inte det. Jag orkar inte om du har börjat igen. serriöst. jag kommer inte klara det igen. Kan inte allt bara va bra som när vi va sist. fan . du sa då att du ville vi skulle ses mer för de kändes som vi började glida ifrån varann. jag höll med. men vafan.du har vatt med han  sen jag åkte hem nu.. plus att ni ska vell va hela denna veckan med. vi kan ju inte va för att ni ska va i helgen så. serriöst. vafan e det med dig. fan. jag orkar inte.



*Suck*  kände bara för att skriva av mig lite.. så jag lugnade ner mig lite grann...



Kommentarer
Postat av: R

Svar: Tacktack :D !

Jaa ojja man läängtar som bara den nu alltså ;) !

2009-01-20 @ 16:29:24
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0