Lördag förmiddag :D

Hej alliiiihoopa ,
Har knappt vågat gå in här efter mitt ryck för någon natt sen xD , men så är det ibland... att man bara bryter ihop och lipar ihjäl sig. händer vell alla hoppas jag.. hahah. men ja.. efter det så blev allt vell okej igen. jag lugnade ner mig några kilo och snackade med ph och  johan som tröstade mig och gjorde mig på bättre humör igen. 

Denna veckan har jag faktiskt skött skolan hyfsat bra . Det var bara i måndags som jag kände att jag inte pallade. sen efter det har jag vatt där varje dag och insett att det inte är så jväal farligt. har inte så många jobbiga lektioner så jag borde allt kunna klara detta. Sofie är ju ändå mitt stora stöd i skolan. tack för det sötnos<3 hade inte klarat skolan utan dig. känns så skönt att jag kan träffa dig på rasterna och prata och berätta om jag blivit upprörd av något på någon lektion. Okej jag ska inte klaga så mkt . har det ganska bra i min klass ändå. Men det jag saknar är någon nära vän i klassen, någon som man tar med sig om man ska till skolsköterskan eller något. Det är det som gör mig ganska upprörd känner mig bara så ensam ibland.. men jag och sofie kom fram till det att de e nog för att vi va så bortskämda i högstadiet. vi va ju bra vän med nästan hela klassen utom några få.. och så hade vi vårat stora kompisgäng i klassen. man e ju van vid det så :/ .

men jaa. nog gnällt om skolan.

Kan ju berätta lite om gårdagen. Efter skolan så h'ämtade jag och mamam min mobil som vatt på lagning. :D . sen brummade vi till maxi allihopa. vi flummade sönder i bilen. åhh va jag älskar när min familj e så glad och flummig. typ när vi skulle in i affären så låste pappa in mig , patrik och robin i bilen och stog utanför och skrattade som tusan åt oss xD . tillslut låste han upp då jag och patrik hände med in på maxi och flummade runt med pappa och snackade massa skit :) . kändes massa skönt att han va med. sen efter nån timme där så kilade vi till syrran som fyllde år och fikade x'D guuuuud va vi alla va övertrötta och flummiga. typ jag satt och skrattade och snackade cp hela tiden och alla andra med xD mamma och pappa disskuterade att jag inte borde få dricka sen. ( skulle på fest efter ) HAH :D men sen brummade vi hem. hann knappt hem innan ja skulle åka igen. hann bara ta lite deo och göra två mackor sen ut i bilen xD
Hyfsat lyckad kväll ändå tills alla blev typ deppiga lr nåt ? :s störde sönder mig på det. men jag och stina pina blev hämtade av gurra och luftis så snackade vi som tusan på vägen hem. ringde t om kenny :o  oj oj oj oj -. hAHHA xD 

Kvällens roligaste va lätt när min mamma ringde vid 12 och frågade om jag skulle komma hem sama kväll . jag svarade att jag inte skulle det sen sa jag att jag inte hade tid att prata för jag och David hade byggt ett mcdonalds. hon svarade bara : okej . precis som om det va en helt normal grej xD HAHHAHAHA

men oj . som jag har skrivit nu . det blir alltid att jag bara sitter och babblar på här i bloggen har jag märkt xD

Saknar Johan massor :/  <3

Pussssss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0