Jullovet :)

Hej allihopa :D , haha va ett tag sen jag skrev nu, eftersom jag inte haft någon ork till det. Plus att jag har varit iväg ett tag :D
Fast nu är jag hemma igen så får se  hur mycket bloggande jag orkar :)

Hmm ja.. var ska jag börja :) ,
Jullovet kanske?
Ja, det kör vi på :D .

Julovet då ja.  Mitt jullov va ganska sugit. Jag gjorde typ ingenting förutom att va hemma och lata mig. Enda jag gjorde va vell att åka till Emmsi pemms i tre dagar. över nyår jue ;) .

Sen kom ju Johan och Matte dagen efter julafton och stannade i en natt eller ja, en natt och en dag ;) . Mycket mys.

Men ja, den 2 januari så åkte jag till min sötnos Johan. Super mysigt. Vi började med att umgås med Matte och hans flickvän. Som jag blev väldigt bra kompis med. Sjukt härlig tjej :D . Så vi va med dom i några dagar. Vi gjorde inte så värst jämmte mycket. Umgicks och hade trevligt :) . Shit nu när jag sitter och tänker på vad jag och Johan egentligen hittade på så kom jag på att vi va bara själva nån dag :P , men ja. det gjorde inte så mycket. Hade kul iaf . Jonte och matte va där en natt. Så flummigt. Johan och Matte försökte sova. eller aa. Johan lyckades. Men inte Matte eftersom jag och Jonte attackerade han och störde sönder oss. Medans skuma Johan låg och snackade i sömnen om att vi va sjuka x'D  sjuukt kul. Men jag kom inte undan, Matte jävel bet mig i armen för att jag inte va snäll x'D som jag garvade :D , men jaa. sne har vi vatt med annat roligt folk . Tatt de soft och bara myyyyst.


Idag va det ju första skoldagen. uusss,, men ja. jag hade bara en halv lektion = 1h och en kvarts lektion. Eftersom jag traskade till tandläkaren på morgonen. USS !  bytte tråd uppe på tandställningen, så nu spänner det  och gör ont :'/ hoppas det inte blir värre bara. För det är så sjukt jobbigt när det är så ömt att man inte kan äta :/ . så jag håller tummarna 00 ...

Ussss va trött jag är. Lyckades inte somna inatt fast jag va super trött. Sov bara nån timme natten mellan lördagen och söndagen. Eftersom lilla jag har vänt dygnet. Så kunde jag inte sova. Så jag låg ensam vaken och kollade på film efter film (Y) medans Johan somnade med armen om mig redan under första filmen. suck.  Sen eftersom han redan somnade klockan 12 på kvällen så vaknade han tidigt = väcka mig (Y) . Försökte sen somna om, men det gick inte.. så låg bara och vilade typ xD. men jag flög upp tillslut eftersom Johan kom mot mig och bah : EN SPINDEL och la något i sängen 00 uss sån panik jag fick. HAHHA så jag hjälpte han att städa och greja sen bytte vi soffa på hans rum = bära ut hans gamla svin tunga soffa. SHIT ! HAHAHH jag "JAG KAN INTE, JAG KAN INTE, JAG TAPPAR DEN" så lät jag typ hela tiden xD Efter det så låg vi i soffan och pratade, kollade på tv och myste :) sen åkte jag hem. :/
Och nu inatt gick det inte att sova eftersom jag låg i min säng och kände mig liten och ensam x'D har man sovit med sin pojkv'än i över en vecka så blir det så :)  Det enda positiva va att jag slapp det vanliga tjabbet om vem som skulle få sova på den mjuka sidan av sängen (Y) hahah xD


Sitter just nu och funderar på att jag saknar mina dreads som tuuuuusan :'/  bara för att jag och Johan låg och planerade nästa gång vi skulle va i soffan igår. Jag ska färga håret på han sen göra mig ett försök att göra dreads på honom xD får se hur det går xD jag har sagt till honom att han får skylla sig själv om han blir ful i hvuet :) , men det ska nog inte va några problem. Eftersom jag lyckades göra såna inbakade flätor på honom. såna små i hela huvet ni vet ? ( bilden nedanför ) och jag hade aldrig gjort en enda inbakad fläta i mitt liv :D haha naturbegåvning ;) lr så e jag bara jävligt bra :D men iaf dreads e lite lättare ;) har typ suttit och gjort en dread på han och sånt innan så :)



Inbakadeflätor *pekar uppåt*
Fast mina va ju kanske inte exakt så bra (A) fast jag gillade inte att dom här gick till en hästsvans :s ? men ja ni fattar iaf vad jag menar nu (A)


Oj som jag har skrivit på x'D får vell se om någon ens orkar läsa allt :) , Men nu ska jag iaf gå och koka kaffe till min mamms som snart kommer hem från jobbet :) 


Pussssss  ♥

Kommentarer
Postat av: Steeeeeeefan

Jag orkade läsa allt :)

Du verkar ha haft roligt ändå :P

2009-01-13 @ 22:36:59
Postat av: Sara

OJOJ :D grattis leffis :P

mja, sista veckan + dom två sista helgerna va roligt. dom två första veckorna sög :)

2009-01-13 @ 23:04:18
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-01-15 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0