Senaste nytt ;)

Va några dagar sen jag skrev nu :) , men ni som läser min blogg hela tiden vet så hade jag vädligt mkt ångest inför nyår :o .
Men allt löste sig. Dagen innan nyårsafton tog jag och isaksson bussen till Emma. Så hade vi massa trevligt hela kvällen. Sofie och Peter kom ju in en sväng och snackade i några timmar x'D kuligt att få träffa dom igen. Va ju som sagt ett tag sen...
Efter dom hade dragit så la sig isaksson och glodde på tv och jag och Emma satt i köket och snackade massa, massa och drack cider. Vi träffas ju inte direkt så ofta så när vi ses måste vi uppdatera varandra om allt som hänt ;) hahah x'D

Nyår va inte så jätte lyckat. Men det funkade vell :) . jag va tyvärr lite för onykter, men det är sånt som händer. Annars va de vell trevligt :D  Jag hade iaf en jätte fin tunnika :):):)::):):) ihhh ^^  och hela jag va jätte fin tills sminket fuckade sig 8')

Men jaaa...  dagen efter nyår. uss fyfan 00  DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT  ! HAHAHH xD

Men idag ( fredag ) mår jag bra igen 8) , har lite ont när jag andas bara . kanske brutit ett revben? för det gör ont annars med :'/

MEN JAAA ! jag är helt hyper och massa glad. 8')
Vaknade och hade fått två sms :) , SJUKT BRA START PÅ DAGEN ! säger jag bara :D så jag va happy och hoppade ner och käkade, tog ut nisse och grejer.



OCH IKVÄLL GOTT FOLK ! så åker jag till skåne 8') till beeeejbi  .  Jag har faktiskt inte vatt i skåne på tre veckor :o sådeså. Där fick ni alla snubbar som alltid tjatar om att jag typ bor där nere *räcker ut tungan*

Pusssssssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Annie Lorella

Thanx:)<3

2009-01-02 @ 13:29:36
URL: http://anniielorella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0