natt bloggning

Sitter just nu och gör inget alls typ ? skit roligt.. *not* , men nej sitter och väntar på att Stina ska höra av sig. För vi ska nog hämta henne hos Robin sen köra hem till henne  och hämta lite grejer :) . Om hon nu bara hör av sig ? klockan är liksom över ett och jag ska ju faktiskt till skolan imon :o .. hmm... aja :)

Egentligen borde jag skriva lite om sambolivet ? Eftersom jag numera är sambo :) . Ehm.. Just nu är det inte så speciellt ? hahah, men svårt att förklara. Känns precis som innan förutom att jag har en stor tv *dregel* och mindre plats för kläder ? men dock mer kläder (A) .. och ja. hmm..  eeeh. jag vet inte 00 ? Vi har ju trots allt inte vatt sambo så länge :p inte ens en vecka :o ? xD hahha  men det känns ändå bra :) . Slipper sova själv , slipper vara själv. Får mysa när som :) . *höhö*

men nej. tröttnade på skriva bloggg ! hahahha ;D

Sov gott fuckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0